איך לבחור טפטים לחדר ילדים?

לילדים שלנו מגיע את הטוב ביותר

מהיום שהם הגיעו לעולם, הילדים שלנו הופכים אותנו לאנשים שמחים יותר, אופטימיים והרבה יותר נעימים. הילדים שלנו לימדו אותנו להתייחס בסבלנות לעולם, להתבונן בו מנקודת מבט אחרת ולא לשכוח לצחוק ולחייך. התרומה הענקית שלהם לחיים שלנו כמובן הפכה אותם לחלק משמעותי במיוחד מהם ובהתאם, לילדים שלנו נרצה תמיד להעניק את הכי טוב שיש. עיצוב חדר הילדים בטפטים הוא דרך מצוינת לשדרג את האווירה ולהפוך את החדר לנעים יותר, ילדותי וכיפי. בחירת הטפט המושלם לחדר הילדים עשויה להיות משימה מורכבת עבור רבים מאיתנו ובשביל לעזור לכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יתנו לכם השראה בבחירה. בהצלחה!

גיל

גיל הילד הוא ללא ספק הפרמטר הראשון ששווה להתייחס אליו בבחירת הטפט – הטפטים שיתאימו לבן או בת נוער, כנראה פחות ישמחו פעוט קטן וחמוד בגיל שנתיים. בקטלוג האתר שלנו ב-Golden Design תוכלו להנות מקטגוריות נפרדות לפי גיל שיעזרו לכם בביצוע הסינון הראשון. קטגוריות חדרי התינוקות יכילו טפטים מאוירים בצורה ילדותית ועדינה, וטפטים לבני נוער יתאפיינו בעיצובים שמתאימים לשנות הנעורים ולסקרנות שמאפיינת את הגיל.

תחומי עניין

אם הילד שלכם נהנה מחלל, מדינות רחוקות או אפילו חיות פרא – למה שלא תשלבו את האהבה הגדולה שלו בעיצוב החדר? בקטלוג שלנו תוכלו להנות משלל טפטים של חלל, נופים עירוניים או טבע מופלא וכל החיות הכי אקזוטיות שיש. כשהסוואנה נמצאת אצלו ממש בחדר – תוכלו להיות בטוחים שהילד שלכם ישמח להעביר את זמנו בחדר, מלא בהשראה.

צבע אהוב

אם לילד שלכם צבע אהוב, אפשר כמובן לקחת גם את זה בחשבון בבחירת הטפט. חשוב לשים לב שהטפט משתלב בגווניו לעיצוב החדר הנוכחי, על מנת למנוע חוסר היגיון עיצובי. לא כל טפט יפה ואלגנטי בהכרח יתאים לעיצוב הנוכחי של החדר ולכן כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות, חשוב לדמיין את החדר משתלב בעיצוב החדר הקיים.

למה שלא תערבו אותם בבחירה?

בסופו של דבר, מדובר בחדר שלהם ולכן אין שום סיבה שלא לערב את הילדים בבחירה. ישנם ילדים שמאוד ישמחו לבחור את הטפט לחדר האישי שלהם ואילו אחרים, שיעדיפו שיבחרו עבורם או ישמחו להיות שותפים פאסיביים יותר לתהליך. ערבו את הילדים ונסו לשמוע מהם איזה עיצוב הם היו מעדיפים – צבעוני יותר, חמים וביתי, עמוס בחיות טבע פראיות או אפילו גלקסיה רחוקה ומסקרנת, שנמצאת מאיתנו במרחק של אלפי שנות אור.

עכשיו כשאתם כבר יודעים הכל – נשאר רק לבחור. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג שלנו ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ולבסוף לבצע את הבחירה המתאימה עבורכם. תתחדשו!

לקטלוג טפטים לחדרי ילדים שלנו לחצו כאן! 

 

 

טפט לחדר תינוקות עננים על רקע בהיר גרסת Free Style

תוכן עניינים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן גולדין דיזיין,
איך אפשר לעזור לך?