איך בוחרים טפטים לקיר?

עיצוב חדשני ומיוחד

טפט היא דרך נפלאה לחדש את עיצוב הבית ולהוסיף לו נופח מיוחד. את הטפטים הביתיים ניתן לשנות מידי פעם, בהתאם למצב הרוח או השראה שעולה, ולהפתיע את עצמכם ואת בני הבית בעיצוב הכי ביתי שיש. בחירה של טפט חדש לקיר עשויה להיות מורכבת עבור רבים מאיתנו – מגוון העיצובים והאפשרויות, הופכים את הבחירה ללא קלה ולפעמים קשה לשים את האצבע על הטפט המתאים ביותר. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הטפט הנכון בשבילכם.

סוג החדר

לפני הכל – חשבו על החדר בו עתיד להשתלב הטפט – האם מדובר בסלון? חדר שינה? אולי אתם מעוניינים לקנות טפט לטובת קישוט חדר הילדים? במילים אחרות, למקום בו עתיד להיות מודבק הטפט משמעות רבה בנוגע לעיצוב האידיאלי והמתאים ביותר. לפעמים בחדר השינה נעדיף למקם טפט עם עיצוב חם יותר ורגוע, בסלון הבית משהו שיותר קשור לסגנון והטעם שלנו ובמטבח, משהו שיעורר בנו השראה לבשל.

צבע דומיננטי

אם הריהוט ועיצוב החדר בו עתיד להיות ממוקם הטפט כבר מאופיין בצבע מסוים, חשוב לקחת את זה בחשבון בבחירת הטפט. נרצה בסופו של דבר שהטפט יוציא גוונים חדשים מהעיצוב הקיים, אך ישתלב בו באופן נעים ואלגנטי. נסו לדמיין את הטפט משתלב בעיצוב הבית הקיים כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות – לעיתים גם טפט יפה מאוד, לא בהכרח יתאים בעיניכם לעיצוב הבית הקיים.

סגנון אנשי הבית

סגנון בני הבית כמובן משמעותי לביצוע הבחירה הנכונה. כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות, אל תישארו עם המחשבות לבד – התייעצו עם בני הבית והקשיבו לדעתם. בסופו של דבר, הטפט צפוי ללוות אתכם למשך תקופה ולכן, חשוב לבצע את הבחירה שתתאים לכולם. בנוסף, במידה ומדובר בטפט שעתיד להשתלב בחדר הילדים, תוכלו לתת כמובן לילדים לעשות את ההחלטה. הם יודעים מה הם אוהבים ומה עושה להם שמח – אין סיבה לא לתת להם להיות מעורבים בתהליך.

חשוב להתייחס לגודל

גודל הטפט כמובן משמעותי ולכן אם כבר בחרתם את הטפט המושלם, הקפידו לבצע מדידות מדויקות של הפרופורציות של גובה הקיר. כאשר אתם מבצעים את המדידות, קחו בערך עשרה סנטימטרים נוספים בחישוב בשביל להישאר עם ספייר לאחר עבודת החיתוך וההדבקה.

קצת עלינו

אנחנו ב-Golden Design מאמינים ביכולת של הטפט הנכון להוסיף אווירה ייחודית לכל חדר ומתוך המחשבה הזו, הקמנו את חנות הטפטים שלנו. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הטפטים שלנו ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ולבסוף להזמין את הטפט המושלם עבורכם. אחרי שתשלימו את פרטי ההזמנה אנחנו כבר נדאג שהטפט יגיע עד אליכם. בהצלחה ותתחדשו!

לקטלוג הטפטים שלנו לחצו כאן! 

תוכן עניינים

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן גולדין דיזיין,
איך אפשר לעזור לך?